Skip to main content
Adres: Marnixkade 109F
1015 ZL Amsterdam

+31 (0)20 58 98 321
M-select_footer
Adres: Marnixkade 109F
1015 ZL Amsterdam

+31 (0)20 58 98 321

Respondenten nodig?

M-select selecteert op persoonlijke wijze respondenten voor al jouw onderzoeken. We adviseren je graag over de doelgroep die jij zoekt en denken mee over jouw wensen.

  • 27.000 respondenten voor jouw onderzoek

  • Maatwerk advies van onze consultants

  • Verschillende onderzoeksfaciliteiten

doelgroep_wensen
doelgroep_wensen
maak_een_afspraak
respondentenselectie_werkwijze

Respondentenselectie

Bijzonder aan de werkwijze van M-select is onze uitgebreide telefonische screening voordat wij respondenten uitnodigen om deel te nemen aan een onderzoek. Doordat wij de respondenten persoonlijk spreken, vinden wij de meest geschikte respondenten en is er een hoog opkomstpercentage. Daarnaast testen wij videobeltools voorafgaand aan online interviews uitvoerig met elke respondent. Zo verloopt het online onderzoek zo soepel mogelijk.

Het M-select-team bestaat uit ervaren consultants die jou graag adviseren over de haalbaarheid en de vorm van jouw (markt)onderzoek. Enthousiaste projectmanagers en medewerkers selecteren met plezier de juiste respondenten.

Motivaction is ISO-gecertificeerd: M-select hanteert vaste werkprocedures voor de selectie van respondenten.

M-select is het in-house selectiebureau van onderzoeksbureau Motivaction. Wij werven en selecteren respondenten voor kwalitatief (markt)onderzoek. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Met onze diverse database kunnen wij jou helpen aan zowel algemene als specifieke doelgroepen voor elk soort kwalitatief onderzoek. Wij helpen je graag verder!

respondentenselectie_werkwijze
respondenten_werven

Wat zeggen anderen over ons?

"Mooie gestroomlijnde samenwerking op het gebied van respondentenwerving voor ons UX-onderzoek waarin we tijdens de onderlinge afstemming inmiddels aan een half woord genoeg hebben.”

- Jan IJben,
interactieontwerper en usability analist, Belastingdienst

"M-Select is mijn vaste partner voor wervingen voor diverse kwalitatieve onderzoeken. M-Select heeft een veelzijdig eigen bestand met consumenten uit heel Nederland en kan ook op basis van klantlijsten werken. Ik heb al jaren een fijne samenwerking met M-Select. Ze denken met mij mee, zijn flexibel en het contact verloopt altijd soepel en fijn!"

Esther Cachet, Cachet Research + Marketing

“Een fijn bureau om mee samen te werken. Ik kan heel snel schakelen en de respondenten zijn altijd van goede kwaliteit.”

Lieke Golstein, expert customer experience, Univé

“Het was een heel fijne samenwerking. De research & sample consultant was erg flexibel, mee denkend en helpend. Ik heb het als erg prettig ervaren en adviseer dit bureau ook zeker aan collega’s.”

- Onderzoeker overheidsinstelling

    Wij zijn gespecialiseerd in selecties voor

    • Interviews

    • Focusgroepen

    • Burgerraden

    • Producttesten

    • Online kwalitatief onderzoek

    marktonderzoek_interviews

    Onderzoeksfaciliteiten

    Goede onderzoeksfaciliteiten dragen bij aan prettige gesprekken en waardevolle inzichten. Via M-select zijn de volgende onderzoeksfaciliteiten te boeken voor allerlei vormen van (markt)onderzoek:

    Werving en selectie van respondenten voor diverse vormen van kwalitatief onderzoek

    Prettige onderzoeksruimtes en comfortabele meekijkruimtes op een mooie locatie in hartje Amsterdam

    High-end audio/video-opnameapparatuur en streamingmogelijkheden

    Ervaren notulisten die tijdens het veldwerk notuleren of achteraf opnames uitwerken

    Klantvriendelijke hosts die zowel respondent als klant van alle gemakken voorzien

    Online onderzoek via verschillende videobeltools

    M-select_onderzoeksfaciliteiten
    opnames_notuleren

    Community

    De M-select community bevat ruim 27.000 respondenten die graag aan uiteenlopende kwalitatieve onderzoeken willen meedoen. We selecteren respondenten op demografische factoren zoals leeftijd, gender, woonplaats of opleiding. Daarnaast kan M-select respondenten selecteren op basis van Mentality™. Zo krijg je beter inzicht in de waarden en leefstijl van jouw doelgroep. M-select heeft ook toegang tot doelgroepen zoals bi-culturele Nederlanders, zzp'ers en eigenaren van een MKB. Via onze selectievragenlijsten vragen wij meer informatie uit die voor jouw onderzoek belangrijk is, zoals koop- of eetgedrag, gebruikerservaringen of houding ten aanzien van bepaalde organisaties.

    Actueel

    De voordelen van een database én panel

    News
    De community van M-select

    De Community van Motivaction

    News

    De stem van iedereen: waarom inclusief onderzoek telt

    News
    marktonderzoek_case

    Lancering nieuwe website en 10 jaar respondentenselectie voor kl...

    News
    respondenten_dataverzameling

    Respondents and facilities needed for qualitative research?

    News